Pagina's

vrijdag 3 oktober 2014

Verjaardagscadeau

Mijn zusje was vorige week jarig en daar hoort natuurlijk een cadeautje bij. Wij hebben de gewoonte om elkaar iets kleins te geven onder het motto "het is het gedacht dat telt". Dit was de eerste verjaardag sinds ik de naaimicrobe te pakken heb gekregen, en dus moest ik daar toch wat mee doen.

Een tijdje geleden wees ze mij op een portemonneetje in de Veritas dat ze wou hebben, maar ze had het toen toch maar laten liggen, dus eigenlijk was dit ideaal om te maken voor haar. De eerste keer, lekker spannend.

Ik zocht naar een patroontje en vond http://hetleuvensstiksel.blogspot.be/2010/12/piramidetasje-hoe.html voor een piramidetasje. Hoe leuk!

Dit is het resultaat:

 
 
De rits zit per ongeluk omgekeerd (had ik pas door als hij helemaal klaar was), daardoor zit het bovenste hoekje wat raar, maar al bij al ben ik toch tevreden van het resultaat.


 
En zusje was ook tevreden, das het belangrijkste, niet?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten