Pagina's

maandag 19 oktober 2015

Déjà vu

Soms overkomt het je dat je een goed en degelijk patroon tegenkomt, waar je dan ineens meerdere exemplaren van wil maken. Ik had mij altijd voorgehouden dat ik dat niet ging doen; ik ging echt niet 2 keer hetzelfde maken. Maar dat was toen ik nog maar net begonnen was, en dus nog heel hongerig naar kennis en ervaring. Nu is het anders...

Nu wil ik natuurlijk nog altijd bijleren, maar soms is het gewoon leuk om gezellig wat te naaien ipv uit te moeten pluizen hoe het eigenlijk moet, en of het wel zal passen,... Dus ik beken: prinses heeft ondertussen al wat herhaling in haar kast hangen. Eerst hadden we de leather sweater van LMV in tweevoud, dan de Candy dress van LMV in drievoud, en ondertussen ook een kleedje uit SVDHZ2 in drievoud. 

De eerste versie maakte ik voor prinses  haar allereerste schooldag: het vlinderkleedje. En nu heeft ze er nog 2 bij.






Waarom? Omdat ze zo gemakkelijk dragen op school, en zo leuk te naaien zijn. Maar na versie 3 ben ik toch weer even toe aan wat anders. Ik ben benieuwd wat er binnenkort van onder mijn naaimachine rolt. Jij ook?

6 opmerkingen:

  1. Het laatste kleedje is ook super!
    Die kleine meid vond het leuk... zo tof

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi, daarvan heb je er inderdaad gewoon een paar nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een meisje kan nooit genoeg (dezelfde) kleedjes hebben. Met een ander stofje is het een heel ander look.
    Mag ik even vragen of dat fotobehang is op de achtergrond?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk het. Het is getrokken in een winkel ;-)

      Verwijderen
    2. Bedankt, ik ben op zoek naar fotobehang. Vandaar de interesse. :-)

      Verwijderen
  4. Je bent door ons genomineerd voor de Liebster-award. Neem een kijkje op onze blog om hieraan deel te nemen.

    BeantwoordenVerwijderen