Pagina's

maandag 11 april 2016

Groene vingers

Met die eerste zonnestraaltjes, kriebelt het enorm om naar buiten te gaan. Het plan voor vandaag: relaxen op het terras met een boek... Klinkt leuk, niet?

Maar mijn sla-plantjes die ik onlangs zagen er zo zielig uit dat ik besloot een kleine serre te kopen. Ik zeg klein, maar eigenlij' was ze groot. Veel te groot. Dus voelde ik mij verleid om er wat aardbeien plantjes bij te zetten. En daar sta je dan in de tuinbouwwinkel... Je gelooft nu toch niet zelf dat ik alleen met aardbeien naar buiten geraak? Een beetje Basilicum en rucola vonden al snel hun weg naar mijn winkelkarretje, maar dat is geen luxe, toch? En toen kwam ik bij de binnen plantjes... Ik kan niet veel houden in ons huis omdat het hier te donker is,  maar ik kon het niet laten... Een beetje groen in huis kan toch zo gezellig zijn...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten