Pagina's

vrijdag 5 september 2014

La Maison Victor

Na al die prachtige creaties uit LMV die ik zie passeren op Facebook en op diverse blogs, vond ik dat het tijd werd dat ik er mij ook eens ging in verdiepen. Tot nu toe had ik enkel magazines gekocht van Burda. Altijd hele mooie dingen die daarin staan, maar nog nooit echt iets gemaakt omdat ik het niet zo "draagbaar" vind, of omdat het niveau te hoog ligt. Eenmaal heb ik Knippie gekocht, maar die uitleg begreep ik dan weer niet goed. Hoog tijd om LMV eens uit te testen...



Het eerste dat me opvalt is dat de modellen die erin staan echt heel modieus jong en draagbaar zijn. Ook de kinderkleren zijn trendy en dat is echt een topper! Daarnaast valt ook direct op dat alle patronen heel uitgebreid uitgelegd worden. Mocht je er dan nog niet aan uitgeraken, dan kan je er een uitgebreide video bij kopen waarin alles wordt getoond. Dat verlaagt toch de drempel een beetje als je voor de eerste keer een kledingstuk wil maken denk ik dan...

Na een beetje bladeren in het boekje komt de twijfelaar in mij weer naar boven want waar begin ik mee? Ik wil echt alles maken! Uiteindelijk heb ik mij laten verleiden door iets onverwachts: de perumuts op p94. 



Niet gedacht dat ik terug zou beginnen te haken, maar vandaag heb ik dan toch maar een paar bollen wol en een haakpen gekocht. 


Mooie combo bij prinses haar nieuwe herfstjas (helaas nog niet de kennis en kunde om hem zelf te maken)




Nu eerst nog wat tutorials zoeken voor de steken want ik heb niet meer gehaakt sinds de lagere school. Spannend!

2 opmerkingen:

  1. succes, en als je tips wilt kan ik je die altijd geven

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb je LMV toevallig liggen? Want stap 7 is mij helemaal niet duidelijk

      Verwijderen